Livrare in Bucuresti
Livrarea produselor in Bucuresti se face gratuit de catre personalul propriu, in termen de maxim 72 ore*.
*Exceptie fac produsele cu greutate de pana in 2 kg, care se livreaza prin Fan Courier si au cost unic de livrare in valoare de 10 lei cu TVA.
In perioadele aglomerate, cum ar fi Sarbatorile Pascale sau de Craciun, precum si perioada de Black Friday, produsele comandate se livreaza intr-un termen de cel mult 7 zile calendaristice de la confirmarea comenzii de catre un agent SamsungClub.
Livrare in tara
Livrarea produselor in afara Bucurestiului se face in felul urmator:
Produsele cu greutate de pana in 2 kg, se livreaza prin Fan Courier si au cost unic de livrare in valoare de 10 lei cu tva inclus. Livarea in afara Bucurestiului este gratuita pentru produsele cu greutate cuprinsa intre 2 kg si 49 kg.
Pentru produsele cu greutate mai mare de 50 kg se percep urmatoarele taxe si se livreaza prin Nemo Express:
- 50-65 kg: 50 lei (TVA inclus)
- 66-99 kg: 95 lei (TVA inclus)
- 100-150 kg: 145 lei (TVA inclus)
In perioadele aglomerate, cum ar fi Sarbatorile Pascale sau de Craciun, precum si perioada de Black Friday, produsele comandate se livreaza intr-un termen de cel mult 7 zile calendaristice de la confirmarea comenzii de catre un agent SamsungClub.
In cazul in care livrarea se va face in afara ariei de acoperire a sediilor Nemo Express, se va percepe o taxa de livrare calculata in functie de numarul de kilometri suplimentari si va fi comunicata de catre un agent de vanzari. Aceasta se va adauga la valoarea totala a comenzii. Lista de localitati situate in aria de acoperire Nemo Express poate fi descarcata de aici. Locatiile Fan Courier le puteti accesa aici
Nu se percep taxe suplimentare pentru plata ramburs.
IMPORTANT: livrarea prin firme de curierat a produselor voluminoase (masini de spalat, aparate frigorifice, side by side etc) se face doar pana la usa blocului/casei.
Ridicare personala
Produsele pot fi ridicate si de la sediul nostru din Bd. Iuliu Maniu, numarul 7, sector 6, Bucuresti (Incinta Apaca, Corp O) sau din showroomurile Samsung Plaza, doar dupa ce comanda a fost plasata pe site si confirmata de catre un agent SamsungClub.
IMPORTANT:
La recepționarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plată, card online, rate) este obligatorie prezentarea unui act de identitate:
– Pentru persoane fizice este necesară prezentarea unui act de identitate
– Pentru persoane juridice este necesară prezentarea unui act de identitate și împuternicire din partea firmei.